verzorging

Loop je weg uit een training

Oefentherapie cesar

 

Lopen is het eenvoudigste voorbeeld van de “elevator speech”. U hebt geen dure machine nodig om u te vertellen dat als u rechtop blijft lopen, in een bescheiden tempo, zonder moeilijkheden, u uw houding en uw bewegingspatronen gezond houdt. Of het nu gaat om wandelen of golfen, het is hetzelfde. Het enige verschil is dat je bij wandelen een rechte houding kunt aanleren en die ook kunt vasthouden. Bij een oefeningstherapie cesar van een minuut of meer zult u hetzelfde resultaat bereiken.

Lichaamsbeweging helpt ons bewuster te worden van onze houding en beweging, omdat we elke keer dat we een stap zetten, de functie van onze wervelkolom en gewrichten controleren. Hoe ver je je stap zet, hangt rechtstreeks samen met hoe goed je wervelkolom en gewrichten functioneren. Een voorbeeld van hoe slecht een gewricht kan aanvoelen, is wanneer u uw been in een stoel naar beneden duwt en het onnatuurlijk en zwak aanvoelt. Hetzelfde gebeurt wanneer u met uw knie duwt en uw been op een zweepachtige manier werkt. normaliseert en uw wervelkolom in een slechte staat is om mee te beginnen.

Stel je voor dat je aan het sprinten bent en je hebt een bijzonder slechte dag. Normaal gesproken zou je het gewoon redden en je concentreren op een zo snel en efficiënt mogelijke run. Maar het is niet omdat je in een dipje bent gekomen dat je moet stoppen en rusten. Je moet nog wat sprinten. Misschien 10 minuten per dag of meer. Zelfs wat meer tussendoor trainen zal al een verschil maken. Het punt is dat als je je inspant en je workout net zo serieus neemt als je elk ander contract zou nemen, je een verschil zult maken.

Mijn nicht deed wat basisoefeningen voor haar benen om haar looptechniek aan te passen en haar snelheid te verhogen. Ze kwam een paar weken geleden naar me toe en zei dat ze pijn had en iets nodig had om die pijn te verlichten. Ze had zo’n pijn dat ze het niet meer uithield om nog langer te lopen. Ik vroeg naar mijn mening en zei tegen haar: “Ik kan je helpen, maar als je de makkelijke uitweg wilt, stop dan.” Ik gaf haar een heleboel oefeningen die haar zouden helpen en ik legde uit hoe de quads en de kuiten werkten. Ik legde uit dat ze de enkels anders moest behandelen dan de kuiten, omdat de kuiten primair verantwoordelijk zijn voorivenad en de kuiten primair verantwoordelijk zijn voor iodineore; maar dat ze allebei belangrijk zijn. Ik zei haar te beginnen met wat oppervlaktewandelingen en elke training de snelheid op te voeren. Ik zei tegen haar” “ches moeten je grootste probleem zijn en niet de quads, want de quads maken 80% uit van je aka been kracht.”

Zij was eerst met stomheid geslagen, maar besloot toch een van mijn cursussen te proberen om te zien of het zou werken. Ze oefende ijverig de oefeningen elke dag gedurende een paar dagen en toen ging ze naar mijn volgende klas. Ze vertelde me dat ze nu al meer dan drie jaar in dezelfde klas loopt en dat ze de burn gewoon niet meer voelt. Ik legde haar uit dat we altijd lesgeven, vooral in deze tijden en dat we de mensen moeten vertellen waarom we dit doen. Ik vertelde haar dat er tegenwoordig mensen zijn die deze cursussen geven en dat veel mensen zich bij de lessen aansluiten om zich te laten voorlichten, omdat er op een bepaald moment geen cursussen waren, er waren geen labels, ik was alleen, maar nu zijn er klassen speciaal om mensen te leren hoe ze dezelfde afstanden kunnen lopen en met dezelfde intensiteit als wanneer ik alleen was.

Lees meer:

Ademtherapie

Cesartherapie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *